Tak jak pisze b707, nie mogą/powinni obcinać stawik za RBG. W skodzie będzie to zapewne od 130 zł/rbg w górę. W przypasku naprawy z OC to Ty wybierasz warsztat gdzie chcesz naprawiać i nie mogą oni tego kwestionować.
Tour II - problem z trybem amerykańskim
Zwiń
X
-
Tour II - problem z trybem amerykańskim
Dzisiaj chciałem w swoim autku uruchomić tryb amerykański świateł mijana do jazdy dziennej.
Znalazłem w necie co i jak się robi, podpiąłem VCDS (10.6.3) i się niestety zdziwiłem. W centralnej elektryce, w bajcie 0, nie mam bitów 3 i 4 odpowiedzialnych za tryb świateł do jazdy dziennej. To oznacza, że nie można uruchomić w/w trybu świateł do jazdy dziennej w nowym Tourze?
Oto screen z 09-Central electric, byte 0:Załączone pliki
-
-
Jak zaznaczysz bit 0 w bajcie 11 to po zaciągnieciu ręcznego będą gasły swiatła mijania (jeżeli były ustawione jako dzienne).
Żeby nie paliły sie światła z tyłu (w trybie dziennym) trzeba zmienić wartosć w bajcie 18.
U mnie za radą kolegi Enriqueza ustawiłem kodowanie w bajcie 18 na wartośc 33 i jest ok tzn w trybie dziennym tył się nie pali.
Ale ja mam O II FL, nie wiem jak to będzie w Tour.
Lepiej w tym bajcie nie mieszać, bo jak się źle zakoduje to bedzie wywalał bład spalonych żarówek.
Komentarz
-
-
Żeby nie paliły sie światła z tyłu (w trybie dziennym) trzeba zmienić wartosć w bajcie 18.
U mnie za radą kolegi Enriqueza ustawiłem kodowanie w bajcie 18 na wartośc 33 i jest ok tzn w trybie dziennym tył się nie pali.
Ale ja mam O II FL, nie wiem jak to będzie w Tour.
Lepiej w tym bajcie nie mieszać, bo jak się źle zakoduje to bedzie wywalał bład spalonych żarówek.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zamlynnyŻeby nie paliły sie światła z tyłu (w trybie dziennym) trzeba zmienić wartosć w bajcie 18.
U mnie za radą kolegi Enriqueza ustawiłem kodowanie w bajcie 18 na wartośc 33 i jest ok tzn w trybie dziennym tył się nie pali.
Ale ja mam O II FL, nie wiem jak to będzie w Tour.
Lepiej w tym bajcie nie mieszać, bo jak się źle zakoduje to bedzie wywalał bład spalonych żarówek.
Jeżeli zakodujesz 33 to powrót do kodowania 00 nic nie da - nadal będziesz miał kodowanie 33 tylko "pod przykrywką" kodu 00.
Poszukaj postów kolegi Enriquez - on to opisał dokładnie tu na forum.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowaltom99Sprawa ważna - kodowanie 00 w bajcie 18 to tylko maskowanie prawdziwego kodowania. Tak naprawdę nie wiadomo jakie kodowanie jest dla Octavia II.
Jeżeli zakodujesz 33 to powrót do kodowania 00 nic nie da - nadal będziesz miał kodowanie 33 tylko "pod przykrywką" kodu 00.
Poszukaj postów kolegi Enriquez - on to opisał dokładnie tu na forum.
Dzięki kowaltom99 za pomoc i rzeczowe wyjaśnienie sprawy, "pomógł" poleciał :-).
Komentarz
-
Komentarz